czwartek, 4 kwietnia 2013

Tangle teezer.


TANGLE TEEZER ok.50zł
Splątane, skołtunione włosy? Znam ten problem. Niekoniecznie ja tego doświadczyłem, ale moje klientki tak.
Jednak gdy będziecie posiadać szczotkę Tangle Teezer, od razu poczujecie różnicę!  Sam w to nie wierzyłem, gdy czytałem pozytywne informację o dziwnym wyglądzie wynalazku.  I co? Nie zawiodłem się. Rewelacyjnie rozczesuje nawet mocno splątane włosy.  To jest mój hit tygodnia i uważam, że są to dobrze wydane pieniądze. Już niedługo będziecie  mogły ją wygrać w konkursie, który będzie udostępniony na moim blogu, także śledźcie i bierzcie udział.



Tymczasem życzę miłego weekendu.

DeBe

                                                                                          ☆★☆

Tangled, matted hair? I know the problem. I haven't necessarily experienced it myself, but my clients definitely have.
However, if you have a Tangle brush, you will immediately feel the difference! I couldn't believe it either when reading positive information about the strange appearance of this invention. And? I wasn't disappointed at all. It combs easily even tangled hair. This is my hit of the week! Soon you will be able to win it in the competition, which will be published on my blog, So keep following it.
Meanwhile, have a nice weekend.
DeBe

1 komentarz:

  1. Wypróbowane! Zgadzam się i również polecam! Dzięki za sugestię

    OdpowiedzUsuń